Square Leaderboard Skyscraper Rectangle Pre Roll Video Outstream video Videobanner Mobilní branding Interscroller Desktopový branding PRNative Mobilní viněta Desktop-strip PR články Leaderboard mobile Branding serveru
250x250 px
300x300 px

Square

Formáty Square patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Pokud má formát obsahovat video, příslušné specifikace naleznete ZDE.

Rozměry250x250 px, 300x300 px, 300x600 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

745x100px
745x200px
1000x200px

Leaderboard

Formáty Leaderboard patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Pokud má formát obsahovat video, příslušné specifikace naleznete ZDE.

Rozměry745x100px, 745x200px až 1000x200px
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

120x600 px
160x600 px

Skyscraper

Formáty Skyscraper patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Pokud má formát obsahovat video, příslušné specifikace naleznete ZDE.

Rozměry120x600 px, 160x600 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

480x300 px

Rectangle

Formáty Rectangle patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Pokud má formát obsahovat video, příslušné specifikace naleznete ZDE.

Rozměry480x300 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

Pre Roll Video

Umístění formátu Pre-roll je v přehrávači před spuštěním samotného videa.

U spotů 7s a delších je nutné mít definovanou možnost přeskočení reklamy.

Pro kinobox.cz je potřeba nastavit přeskočení po 6s.

 

 

Velikost:minimálně 640x360 px. v poměru stran 16:9
Formát:mp4 v podobě VAST/VPAID s kodekem H264 a s audio kodekem aac (mp4a)
Max velikost:do 2 Mb video zaslané fyzicky bude za příplatek 10 Kč CPT
Délka zobrazenímax 30s
ZvukAAC, 48 kHz - bez uměle zesíleného zvuku (cca 16,5 dB). Zvukový mix musí respektovat doporučení EBU R128, zvuková úroveň pořadu musí být normalizovánana -23 LUFS v integračním módu měření, maximální povolená hodnota modulace je -1 dBTP
1.Outstream horizontal, 2. Outstream vertical, 3. Outstream 1:1

Outstream video

Reklamní formát Outstream video se zobrazí při prohlížení webu přímo v těle článku. Ve video playeru se spustí reklamní spot a automaticky se zavře po jeho skončení.

RozměrOutstream horizontal minimálně 640x360 px. v poměru stran 16:9, Outstream vertical minimálně 360:640px v poměru stran 9:16, Outstream 1:1 rozměr 1080:1080, 720:720px
FormátMP4 v podobě VAST/VPAID
Datová velikostDo 2 Mb video zaslané fyzicky bude za příplatek 10 Kč CPT
Délka zobrazení videamax. 30 s

Videobanner

Videobanner je standardní reklamní formát doplněný o video. Přehrávač obsahuje základní ovládací prvky pro zastavení videa, spuštění videa a ovládání hlasitosti. Implicitní nastavení je vždy
bez zvuku.

Vzhledem k datové velikosti musí být videosoubor streamován
ze serveru klienta (případně ze serveru Impression Media).

V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Specifikace pro výrobu reklamních video formátů naleznete ZDE

Pro výrobu lze využít předpřipravený vzorový banner ZDE

Rozměrylibovolná velikost standardního banneru (např. 745x200, 480x300, 300x600)
Formáthtml
Formát videaMP4 s kodekem H.264
Datová velikostdo 150 kB
Datová velikostvideo soubor max. 3 MB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

Mobilní branding

Všestranný mobilní formát s možností okamžité konverze. Vysoký zásah uživatelů mobilních zařízení.

Mobilní Branding je ideálním reklamním formátem pro mobilní telefony. Nepůsobí agresivně a přitom zaručuje maximální viditelnost. Jeho atraktivita může být vylepšen za pomoci Rich media.

Rozměry500x200
Formátjpg, png, HTML5, MP4 (pro Mobilní video branding)
Datová velikostdo 150 kB. Pro Mobilní video branding do 2 Mb v základní ceně. Větší datová velikost možná za příplatek, případně odkaz na streamované video ze serveru klienta.

Interscroller

Interscroller – reklamní formát pro mobilní telefony. Funguje na principu posouvání obsahu na popředí a to jinou rychlostí než posouvání do pozadí. To zůstává na stránce na svém místě. V rámci tohoto si uživatelé stránek prohlédnou reklamu svým vlastním tempem.

 

Rozměry720×1280 px využitelná plocha 700×920 px - mimo tuto plochu může na některých zařízeních dojít k ořezu kreativy
FormátJPG, PNG, GIF, HTML5
Datová velikostdo 250 kB
Náhled desktopového brandingu s vyznačenou plochou pro stěžejní grafiku (HD 1366x768 px)

Desktopový branding

Formát Programmatic Branding, označován také jako Programmatic Skin je banner o rozměrech 2000x1400px, který je umístěn za obsahem stránky. Na popředí banneru je zobrazena webová stránka, na které se uživatel zrovna nachází. Banner je fixně pozicován, takže jeho boční části jsou vidět i po scrollování. Lze i branding s videem, ale musí být v HTML5 + video si do něj klient streamuje sám.
Bližší informace pro výrobu programatického brandingu naleznete ZDE

Programmatic branding instructions EN 

Programmatic branding template EN

 

U níže uvedených webů je nutno počítat se širší vnitřní plochou:

  • autoweb.cz, babyweb.cz, babyweb.sk, femina.cz -  šířka obsahu 1140px
  • predskolaci.cz – šířka obsahu 1115 px
Rozměry2000x1400px (šířka vnitřní plochy 1080px)
Formátjpg, png, gif
Datová velikostdo 300 kB

PRNative

Nativní reklama kombinuje výhody programatické reklamy a PR článků. Vypadá jako anotace článku a je od ní rozeznatelná pouze tím, že je označená. Čím více se podobá běžnému úvodnímu textu k článku a obrázek zapadá mezi ostatní fotografie, tím lepší výsledek lze očekávat. Spojení s redakčním obsahem jí dodává na věrohodnosti. Na rozdíl od anotace k článku proklikává nativní reklama přímo na web inzerenta. Tam další obsah na reklamu vhodně navazuje.

Nativní reklama obsahuje vždy titulek, obrázek a krátký text. Počet znaků a velikost obrázku jsou vzhledem k umístění mezi anotace článků omezeny, to zaručuje, že reklama splyne s okolím, což je podstata jejího správného působení.

Pro výrobu PR Native doporučujeme využít tento návod ZDE

Rozměry obrázku252x189px, 300x200px, 320x180px
FormátJPG, PNG
Datová velikost50kB/obrázek
Rozměry nadpisů a popisků80+110, 70+160, 50+140, 50+55, 60+200

Mobilní viněta

Mobilní viněta je výrazný a visibilní formát na mobilních přístrojích. Zobrazí se přes celý displej mobilního telefonu. Tento formát se spustí v okamžiku, kdy se uživatel  proklikává na zobrazený text nebo video, které si chce přečíst nebo prohlédnout. Formát je nutné zavřít křížkem. Mobilní viněta je omezena na zobrazení 1x za hod. Jedná se o formát s vysokým výkonem a CTR.

Rozměr720x1280px
FormátJPG, PNG, HTML5, GIF
Datová velikost250kB

Desktop-strip

Formáty Desktop-strip patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Pokud má formát obsahovat video, příslušné specifikace naleznete ZDE.

Rozměr500x200, 728x90, 745x100, 745x200, 750x200 970x200, 970x210, 970x250, 970x310,980x200, 1000x200
FormátIMG, HTML5, HTML5 s videem, 3rd party tag
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

Leaderboard mobile

Formáty Leaderboard patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Rozměry300x150px, 300x100px, 300x50px
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

efinice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Branding serveru

Brandingem serveru je v kontextu internetové reklamy myšlena velkoplošná prezentace inzerenta a imageové propojení jeho produktů či služeb s obsahem daného webu.
Jedná se o nepřehlédnutelný reklamní formát, skládající se zpravidla z rozměrnější varianty formátu Leaderboard a statického vizuálu po stranách serveru. Jelikož se technické specifikace grafických podkladů pro jednotlivé weby liší, připavili jsme 1:1 šablony ke stažení, které výrobu podstatně ulehčí. Pokud máte zájem o využití brandingu na jiném webu, neváhejte nás kontaktovat.

 

Autoweb.cz
Babyweb.cz
Femina.cz
Radia.cz (přehrávač)
Zena-in.cz
CDR.cz a DIIT.cz
Kinobox.cz (přehrávač)

Technical specifications in English