Square Leaderboard Skyscraper Rectangle Interstitial iLayer Pre Roll Video Rollband Rollband Video Videostitial Double leaderboard video Video Square Video iLayer 3D CUBE Interstitial 3D CUBE iLayer Branding serveru HTML5 specifications
250x250px
300x300px
náhled
(otevře se v novém okně)

Square

Reklamní formáty Square patří mezi standardní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Vzhledem k tomu, že mnoho současných zařízení upouští od technologie Flash, doporučujeme připravit kreativu v HTML5 (v případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS), formátu gif nebo jako statický jpg.

Rozměry300x300 px, 250x250 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Max. velikost htmldo 80 kB
Max. velikost jpg, png, gifdo 50 kB
Zobrazit návod k výrobě

Banner ve formátu .html musí obsahovat proklik. Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target. Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).
V rámci iBB Ad Server vkládáme následující kód mezi <script></script> tagy do hlavičky HTML dokumentu, který zajistí předávání proměnné a počítání kliknutí v Ad Server systému a zároveň nahradí hodnoty href atributu za odpovídající REDIRECT proměnnou.

Vzorový banner, popis kódu a další doporučení naleznete ke stažení ZDE.

function getQueryParam(paramName) {

var qs=location.search;
qs=qs.substr(qs.indexOf("?")+1);
allParams=qs.split("&");
for (i=0;i<allParams.length;i++) {
keyVal=allParams[i].split("=");
if (keyVal[0]==paramName){
return unescape(keyVal[1]);
}
}
return null;
}
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) {
var aredir = document.getElementsByTagName('a');
for ( i=0; i<aredir.length; i++){
  aredir[i].href= getQueryParam('redir');
  aredir[i].target= getQueryParam('bbtarget');
}
});

745x100px
745x200px
náhled
(otevře se v novém okně)

Leaderboard

Reklamní formáty Leaderboard patří mezi standardní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Vzhledem k tomu, že mnoho současných zařízení upouští od technologie Flash, doporučujeme připravit kreativu v HTML5 (v případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS), formátu gif nebo jako statický jpg.

Rozměry745x100 px, 745x200 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Max. velikost htmldo 80 kB
Max. velikost jpg, png, gifdo 50 kB
Zobrazit návod k výrobě

Banner ve formátu .html musí obsahovat proklik. Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target. Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).
V rámci iBB Ad Server vkládáme následující kód mezi <script></script> tagy do hlavičky HTML dokumentu, který zajistí předávání proměnné a počítání kliknutí v Ad Server systému a zároveň nahradí hodnoty href atributu za odpovídající REDIRECT proměnnou.

Vzorový banner, popis kódu a další doporučení naleznete ke stažení ZDE.

function getQueryParam(paramName) {

var qs=location.search;
qs=qs.substr(qs.indexOf("?")+1);
allParams=qs.split("&");
for (i=0;i<allParams.length;i++) {
keyVal=allParams[i].split("=");
if (keyVal[0]==paramName){
return unescape(keyVal[1]);
}
}
return null;
}
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) {
var aredir = document.getElementsByTagName('a');
for ( i=0; i<aredir.length; i++){
  aredir[i].href= getQueryParam('redir');
  aredir[i].target= getQueryParam('bbtarget');
}
});

120x600 px
300x600 px
náhled
(otevře se v novém okně)

Skyscraper

Reklamní formáty Skyscraper patří mezi standardní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Vzhledem k tomu, že mnoho současných zařízení upouští od technologie Flash, doporučujeme připravit kreativu v HTML5 (v případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS), formátu gif nebo jako statický jpg.

Rozměry120x600 px, 300x600 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Max. velikost htmldo 80 kB
Max. velikost jpg, png, gifdo 50 kB
Zobrazit návod k výrobě

Banner ve formátu .html musí obsahovat proklik. Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target. Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).
V rámci iBB Ad Server vkládáme následující kód mezi <script></script> tagy do hlavičky HTML dokumentu, který zajistí předávání proměnné a počítání kliknutí v Ad Server systému a zároveň nahradí hodnoty href atributu za odpovídající REDIRECT proměnnou.

Vzorový banner, popis kódu a další doporučení naleznete ke stažení ZDE.

function getQueryParam(paramName) {

var qs=location.search;
qs=qs.substr(qs.indexOf("?")+1);
allParams=qs.split("&");
for (i=0;i<allParams.length;i++) {
keyVal=allParams[i].split("=");
if (keyVal[0]==paramName){
return unescape(keyVal[1]);
}
}
return null;
}
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) {
var aredir = document.getElementsByTagName('a');
for ( i=0; i<aredir.length; i++){
  aredir[i].href= getQueryParam('redir');
  aredir[i].target= getQueryParam('bbtarget');
}
});

480x300 px
náhled
(otevře se v novém okně)

Rectangle

Reklamní formát Rectangle patří mezi standardní formáty. Má v designu webové stránky své přesné místo a jeho kreativa je přehrávána ve smyčce.

Vzhledem k tomu, že mnoho současných zařízení upouští od technologie Flash, doporučujeme připravit kreativu v HTML5 (v případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS), formátu gif nebo jako statický jpg.

Rozměry480x300 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Max. velikost htmldo 80 kB
Max. velikost jpg, png, gifdo 50 kB
Zobrazit návod k výrobě

Banner ve formátu .html musí obsahovat proklik. Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target. Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).
V rámci iBB Ad Server vkládáme následující kód mezi <script></script> tagy do hlavičky HTML dokumentu, který zajistí předávání proměnné a počítání kliknutí v Ad Server systému a zároveň nahradí hodnoty href atributu za odpovídající REDIRECT proměnnou.

Vzorový banner, popis kódu a další doporučení naleznete ke stažení ZDE.

function getQueryParam(paramName) {

var qs=location.search;
qs=qs.substr(qs.indexOf("?")+1);
allParams=qs.split("&");
for (i=0;i<allParams.length;i++) {
keyVal=allParams[i].split("=");
if (keyVal[0]==paramName){
return unescape(keyVal[1]);
}
}
return null;
}
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) {
var aredir = document.getElementsByTagName('a');
for ( i=0; i<aredir.length; i++){
  aredir[i].href= getQueryParam('redir');
  aredir[i].target= getQueryParam('bbtarget');
}
});

náhled
(otevře se v novém okně)

Interstitial

Uživateli se zobrazí nad prohlíženou webovou stránkou. Po uplynutí časového limitu (max. 15 s.) je zobrazení automaticky ukončeno. Uživatel má však možnost reklamní sdělení kdykoliv ukončit kliknutím na tlačítko zavřít (tlačítko je dodáváno automaticky). Využitím průhledných vrstev lze docílit poutavých kreativních řešení, která zaručeně upoutají pozornost potencionálních klientů.

Vzhledem k tomu, že mnoho současných zařízení upouští od technologie Flash, doporučujeme připravit kreativu v HTML5 (v případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS), formátu gif nebo jako statický jpg.

RozměryDoporučujeme, aby se kreativa (včetně případné průhledné vrstvy) vešla do čtverce 600 x 600 px.
Formáthtml, jpg, png, gif
Max. velikost htmldo 100 kB
Max. velikost jpg, png, gifdo 80 kB
Zobrazit návod k výrobě

Banner ve formátu .html musí obsahovat proklik. Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target. Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).
V rámci iBB Ad Server vkládáme následující kód mezi <script></script> tagy do hlavičky HTML dokumentu, který zajistí předávání proměnné a počítání kliknutí v Ad Server systému a zároveň nahradí hodnoty href atributu za odpovídající REDIRECT proměnnou.

Vzorový banner, popis kódu a další doporučení naleznete ke stažení ZDE.

function getQueryParam(paramName) {

var qs=location.search;
qs=qs.substr(qs.indexOf("?")+1);
allParams=qs.split("&");
for (i=0;i<allParams.length;i++) {
keyVal=allParams[i].split("=");
if (keyVal[0]==paramName){
return unescape(keyVal[1]);
}
}
return null;
}
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) {
var aredir = document.getElementsByTagName('a');
for ( i=0; i<aredir.length; i++){
  aredir[i].href= getQueryParam('redir');
  aredir[i].target= getQueryParam('bbtarget');
}
});

600x600 px
náhled
(otevře se v novém okně)

iLayer

Reklamní formát i-Layer tvoří dva bannery. Standardnímu formátu, kterým může být například Leaderboard, Square nebo Skyscraper, říkáme "starter". Druhému, který je starterem spouštěn, říkáme "i-Layer". Po zobrazení je i-Layer vycentrovaný na střed obrazovky a scrolluje společně s obsahem serveru. Aby se předešlo nechtěnému zobrazování reklamního sdělení bude při nasazení nastaveno znovuotevření i-Layeru na 3 sec. po najetí myší na starter.

Vzhledem k tomu, že mnoho současných zařízení upouští od technologie Flash, doporučujeme připravit kreativu v HTML5 (nepoužívat software Adobe Edge Animate) a v případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS, formátu gif nebo jako statický jpg.

Rozměryi-Layer (včetně případné průhledné vrstvy) se musí vejít do čtverce 600 x 600 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Max. velikostdo 200 kB celkem za oba bannery
Zobrazit návod k výrobě

Banner ve formátu .html musí obsahovat proklik. Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target. Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).
V rámci iBB Ad Server vkládáme následující kód mezi <script></script> tagy do hlavičky HTML dokumentu, který zajistí předávání proměnné a počítání kliknutí v Ad Server systému a zároveň nahradí hodnoty href atributu za odpovídající REDIRECT proměnnou.

Vzorový banner, popis kódu a další doporučení naleznete ke stažení ZDE.

function getQueryParam(paramName) {

var qs=location.search;
qs=qs.substr(qs.indexOf("?")+1);
allParams=qs.split("&");
for (i=0;i<allParams.length;i++) {
keyVal=allParams[i].split("=");
if (keyVal[0]==paramName){
return unescape(keyVal[1]);
}
}
return null;
}
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) {
var aredir = document.getElementsByTagName('a');
for ( i=0; i<aredir.length; i++){
  aredir[i].href= getQueryParam('redir');
  aredir[i].target= getQueryParam('bbtarget');
}
});

Pre Roll Video

Umístění formátu Pre-roll je v přehrávači před spuštěním samotného videa. Maximální délka spotu je 30 sekund. ( 10s, 15s, 20s, 30s)

U spotů 10s a delších bude zobrazena volba pro možnost přeskočení reklamy.

Reklama se zobrazuje rovněž v embed kódech – videích vložených na jiných webech prostřednictvím kódu.

Velikost:720x432px, je maximální velikost širokoúhlého zobrazení spotu
Formát:mp4 s kodekem H264 a s audio kodekem aac (mp4a)
Velikost dodaného videa:Jakékoliv video bude převedeno do spotu a umístěno do přehrávače před samotný klip. Doporučená velikost pro širokoúhlé rozlišení a maximální velikost celé plochy je 720x432px a alternativy tohoto poměru. Jiné velikostní formáty mohou být převedeny v poměru, který nebude širokoúhlý.
Hypertextový Odkaz:definován v systému, zadává se cílové url banneru ve tvaru: http://www.abc.cz, odkaz vede do nového okna
Max velikost:do 5MB.
Délka zobrazení:max 30s
Definice zobrazení:všechny kategorie, selektované kategorie
náhled
(otevře se v novém okně)

Rollband

Tento reklamní formát je tvořen 2 samostatnými prvky, které se zobrazují na polo-transparentní vrstvě nad obsahem webové stránky. Prvním prvkem je banner o maximální šířce 1000 px a výšce 300 px. Druhým prvkem je tlačítko pro zavření a otevření, které může být v barvách klienta a musí obsahovat nápis: OTEVŘÍT/ZAVŘÍT. Tím je možné minimalizovat formát k pravému okraji obrazovky a zároveň umožnuje návštěvníkům reklamní sdělení opětovně zobrazit. Rollband scrolluje s obsahem webu a zůstává tak uživateli na očích.

Vzhledem k tomu, že mnoho současných zařízení upouští od technologie Flash, doporučujeme připravit kreativu v HTML5 (v případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS), formátu gif nebo jako statický jpg. Datová velikost do 100 Kb.

Rozměry1000x300 px.
Formáthtml, jpg, png, gif
Max. velikost100 kB
Zobrazit návod k výrobě

Banner ve formátu .html musí obsahovat proklik. Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target. Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).
V rámci iBB Ad Server vkládáme následující kód mezi <script></script> tagy do hlavičky HTML dokumentu, který zajistí předávání proměnné a počítání kliknutí v Ad Server systému a zároveň nahradí hodnoty href atributu za odpovídající REDIRECT proměnnou.

Vzorový banner, popis kódu a další doporučení naleznete ke stažení ZDE.

function getQueryParam(paramName) {

var qs=location.search;
qs=qs.substr(qs.indexOf("?")+1);
allParams=qs.split("&");
for (i=0;i<allParams.length;i++) {
keyVal=allParams[i].split("=");
if (keyVal[0]==paramName){
return unescape(keyVal[1]);
}
}
return null;
}
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) {
var aredir = document.getElementsByTagName('a');
for ( i=0; i<aredir.length; i++){
  aredir[i].href= getQueryParam('redir');
  aredir[i].target= getQueryParam('bbtarget');
}
});

náhled
(otevře se v novém okně)

Rollband Video

Pro nasazení reklamního formátu Rollband video využíváme služeb společnosti VideoAd. Na serverech v zastoupení Impression Media je možné využít i další video produkty: http://www.videoad.cz/produkty/

Základnou tohoto formátu je banner tzv. Rollband umístěný ve spodní části obrazovky přilepený nad obsahem, který se roluje spolu se stránkou. Rozměr základny je 1000×300. Po najetí myší uživatele nad základní banner začne odpočítávání a po 3 sec. se zobrazí layerová část – velký VideoAd přes celou obrazovku. Po 20 vteřinách se základní formát sám schová ke kraji stránky na levou nebo pravou stranu a zůstane viditelné pouze malé tlačítko Zavřít / Otevřít. Případně lze základní formát schovat okamžitě kliknutím na zmíněné tlačítko nebo naopak otevřít.

K banneru ve formátu swf je nutné dodat stejný rozměr ve formátu jpg, případně gif. Na zařízeních, která nepodporují technologii Flash, bude automaticky nasazen tento zástupný formát.

Rollband:Rozměr banneru 1000×300 px
Grafika:Rozměr graf. části 467×300 px, zbytek bude průhledné místo pro video viz rozměr níže.
Video:Rozměr v základně 533×300 px. Tento rozměr videa není potřeba dodávat samostatně.
Tlačítko:Rozměr tlačítka zavřít / otevřít 50×300 px. Je možné dodat dvě samostatné tlačítka pro každý stav zvlášť ve formátu PNG, GIF nebo JPG.
Velikost:100 kB základny bez videa
Formát:PNG, GIF, JPG nebo SWF (bez actionscript) s průhledným prostorem v oblasti videa. SWF banner bude převeden do HTML5 tak, aby fungoval i mobiních zařízeních.
náhled
(otevře se v novém okně)

Videostitial

Videostitial je nestandardní reklamní formát pro přehrávání videa. Uživateli se zobrazí nad prohlíženou webovou stránkou. Po uplynutí časového limitu (max. 15 s.) je zobrazení automaticky ukončeno. Uživatel má však možnost reklamní sdělení kdykoliv ukončit kliknutím na tlačítko zavřít (tlačítko je dodáváno automaticky). Reklamní formát obsahuje základní ovládací prvky pro zastavení videa, spuštění videa a ovládání hlasitosti. Implicitní nastavení je vždy bez zvuku.

FormátMP4
Max. velikostvideo soubor max. 1,5 MB
náhled
(otevře se v novém okně)

Double leaderboard video

Jeden ze standardních formátů, které je možné použít pro zobrazování videa. Formát je oblíben především proto, že zůstává na stránce neustále a je umístěn zcela nahoře, nad vším obsahem. Video může být zobrazeno v celém formátu, nebo jen v polovině, stejně jako v ukázce. Část formátu tvoří video a zbytek animace nebo statický vizuál, přičemž poměr obou není dán. Technicky je to řešeno tak, že html soubor o velikosti 745x200 px do sebe načítá video pomocí cesty, která je v něm definována. Vkládá ji tedy výrobce banneru, ale je možné dodat video také samostatně. Formát musí obsahovat ovládací prvky pro zvuk on/off, které v tomto případě také vkládá výrobce. Video je defaultně nasazeno bez zvuku.

Vzhledem k tomu, že mnoho současných zařízení upouští od technologie Flash, doporučujeme připravit kreativu v HTML5 (v případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS).

Rozměry745x200 px, video zpravidla 300x200 px s poměrem stran 4:3 nebo 16:9
Formáthtml banner a videosoubor ve formátu definovaném v banneru (doporučujeme MP4)
Max. velikosthtml 100 Kb, video 1,5MB

 

Délka videa není omezena, zpravidla 30 sec. Video může a nemusí být ve smyčce. V případě, že není, je dobré jej ukončit např logem klienta.

Zobrazit návod k výrobě

Banner ve formátu .html musí obsahovat proklik. Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target. Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).
V rámci iBB Ad Server vkládáme následující kód mezi <script></script> tagy do hlavičky HTML dokumentu, který zajistí předávání proměnné a počítání kliknutí v Ad Server systému a zároveň nahradí hodnoty href atributu za odpovídající REDIRECT proměnnou.

Vzorový banner, popis kódu a další doporučení naleznete ke stažení ZDE.

function getQueryParam(paramName) {

var qs=location.search;
qs=qs.substr(qs.indexOf("?")+1);
allParams=qs.split("&");
for (i=0;i<allParams.length;i++) {
keyVal=allParams[i].split("=");
if (keyVal[0]==paramName){
return unescape(keyVal[1]);
}
}
return null;
}
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) {
var aredir = document.getElementsByTagName('a');
for ( i=0; i<aredir.length; i++){
  aredir[i].href= getQueryParam('redir');
  aredir[i].target= getQueryParam('bbtarget');
}
});

náhled
(otevře se v novém okně)

Video Square

Reklamní formát Video Square slouží k přehrávání videa ve standardním reklamním formátu Square 300 případně square 250. Video je přehráváno ve smyčce. Reklamní formát obsahuje základní ovládací prvky pro zastavení videa, spuštění videa a ovládání hlasitosti. Implicitní nastavení je vždy bez zvuku.

FormátMP4
Max. velikostvideo soubor max. 1,5 MB
náhled
(otevře se v novém okně)

Video iLayer

Reklamní formát Video i-Layer tvoří dva bannery. Standardnímu formátu, kterým může být například Leaderboard, Square nebo Skyscraper, říkáme "starter". Druhému, který je starterem spouštěn, říkáme "i-Layer". Po zobrazení je i-Layer vycentrovaný na střed obrazovky a scrolluje společně s obsahem serveru. Aby se předešlo nechtěnému zobrazování reklamního sdělení bude při nasazení nastaveno znovuotevření i-Layeru na 3 sec. po najetí myší na starter.

Část formátu tvoří video a zbytek animace nebo statický vizuál, přičemž poměr obou není dán. Technicky je to řešeno tak, že html soubor do sebe načítá video pomocí cesty, která je v něm definována. Vkládá ji tedy výrobce banneru, ale je možné dodat video také samostatně. Formát musí obsahovat ovládací prvky pro zvuk on/off, které v tomto případě také vkládá výrobce. Video je defaultně nasazeno bez zvuku.

Vzhledem k tomu, že mnoho současných zařízení upouští od technologie Flash, doporučujeme připravit kreativu starteru v HTML5 (v případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS), formátu gif nebo jako statický jpg. Kreativu Video i-Layer v HTML5.

Starter

Formáthtml, jpg, png, gif
Max. velikostbanner max. 100 kB

 

iLayer

Formáthtml banner a videosoubor ve formátu definovaném v banneru (doporučujeme MP4)
Max. velikostvideo soubor max. 1,5 MB
Zobrazit návod k výrobě

Banner ve formátu .html musí obsahovat proklik. Prokliky v HTML banneru definujeme v těle banneru pomocí <a> s atributem href a target. Odkaz do href můžeme dát libovolný – bude změněn na dynamickou proměnnou při nasazení banneru do reklamního systému.
U cíle odkazu (html atribut target), který také může být změněn při vložení do reklamního systému, vložíme hodnotu _top (otevře v prohlížeči v původním okně i kdyby byl banner vložen přes iframe).
V rámci iBB Ad Server vkládáme následující kód mezi <script></script> tagy do hlavičky HTML dokumentu, který zajistí předávání proměnné a počítání kliknutí v Ad Server systému a zároveň nahradí hodnoty href atributu za odpovídající REDIRECT proměnnou.

Vzorový banner, popis kódu a další doporučení naleznete ke stažení ZDE.

function getQueryParam(paramName) {

var qs=location.search;
qs=qs.substr(qs.indexOf("?")+1);
allParams=qs.split("&");
for (i=0;i<allParams.length;i++) {
keyVal=allParams[i].split("=");
if (keyVal[0]==paramName){
return unescape(keyVal[1]);
}
}
return null;
}
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(event) {
var aredir = document.getElementsByTagName('a');
for ( i=0; i<aredir.length; i++){
  aredir[i].href= getQueryParam('redir');
  aredir[i].target= getQueryParam('bbtarget');
}
});

náhled
(otevře se v novém okně)

3D CUBE Interstitial

Nestandardní formát, který se zobrazuje vždy při prvním načtení a každému uživateli jen jednou za den. Kreativa je vždy vycentrována přesně na střed webu a po 15 vteřinách se automaticky zavře. Reklamní formát je opatřen buttonem pro okamžité zavření.

Pro výrobu reklamního formátu 3D CUBE požadujeme 6 obrázků o velikosti 300x300 px. očíslované dle schématu.

Formátjpg, png
náhled
(otevře se v novém okně)

3D CUBE iLayer

Reklamní formát 3D CUBE i-Layer tvoří dva bannery. Standardnímu formátu, kterým může být například Leaderboard, Square nebo Skyscraper, říkáme "starter". Druhému, který je starterem spouštěn, říkáme "i-Layer". Po zobrazení je i-Layer vycentrovaný na střed obrazovky a scrolluje společně s obsahem serveru. Aby se předešlo nechtěnému zobrazování reklamního sdělení bude při nasazení nastaveno znovuotevření i-Layeru na 3 sec. po najetí myší na starter.

Pro výrobu reklamního formátu 3D CUBE požadujeme 6 obrázků o velikosti 300x300 px. očíslované dle schématu.

Formát starteruhtml, jpg, png, gif

Branding serveru

Brandingem serveru je v kontextu internetové reklamy myšlena velkoplošná prezentace inzerenta a imageové propojení jeho produktů či služeb s obsahem daného serveru
Jedná se o nepřehlédnutelný reklamní formát, skládající se zpravidla z rozměrnější varianty formátu Leaderboard a statického vizuálu po stranách serveru. Jelikož se technické specifikace grafických podkladů pro jednotlivé servery liší, připavili jsme 1:1 šablony ke stažení, které výrobu podstatně ulehčí. Pokud máte zájem o využití brandingu na jiném serveru, neváhejte nás kontaktovat.

Autoweb.cz
Autoroad.cz
Babyweb.cz
Baila.net
Bezrealitky.cz
Business.center.cz
CSFD.cz
Databazeknih.cz
Eurofotbal.cz
Eurozpravy.cz
Femina.cz
Firstclass.cz
Globe24.cz
Hybrid.cz
In-pocasi.cz
Instinkt.tyden.cz
iREPORT.cz
Living.cz
Magazinzahrada.cz
Maminkam.cz
Mediar.cz
Meteocentrum.cz
Moneymag.cz
Opojisteni.cz
PCtuning.tyden.cz
Prochlapa.cz
Rodina.cz
Tyden.cz
Zkouknito.cz

Technical specifications in English