Square Leaderboard Skyscraper Rectangle Interstitial Videostitial iLayer Pre Roll Video Bottom Stripe Bottom Video-stripe Branding serveru
250x250 px
300x300 px

Square

Formáty Square patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Rozměry250x250 px, 300x300 px, (případně 300x600 px)
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

745x100px
745x200px

Leaderboard

Formáty Leaderboard patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Rozměry745x100 px, 745x200 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

120x600 px
160x600 px

Skyscraper

Formáty Skyscraper patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Rozměry120x600 px, 160x600 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

480x300 px

Rectangle

Formáty Rectangle patří mezi standardní reklamní formáty. Mají v designu webové stránky své přesné místo a jejich kreativa je přehrávána ve smyčce.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Rozměry480x300 px
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

Interstitial

Uživateli se zobrazí nad prohlíženou webovou stránkou. Po uplynutí časového limitu (max. 10 s.) je zobrazení automaticky ukončeno. Uživatel má však možnost reklamní sdělení kdykoliv ukončit kliknutím na tlačítko zavřít.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Specifikace pro výrobu reklamního formátu Interstitial/Videostitial naleznete ZDE

Lze využít předpřipravenou šablonu ZDE

RozměryDoporučujeme, aby se kreativa vešla do rozměru 800 x 600 px.
Formáthtml, jpg, png, gif
Datová velikostdo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

Videostitial

Videostitial je nestandardní reklamní formát pro přehrávání videa. Uživateli se zobrazí nad prohlíženou webovou stránkou. Po uplynutí časového limitu (max. délka videa je 30 vteřin) je zobrazení automaticky ukončeno. Uživatel má však možnost reklamní sdělení kdykoliv ukončit kliknutím na tlačítko zavřít. Reklamní formát obsahuje základní ovládací prvky pro zastavení videa, spuštění videa a ovládání hlasitosti. Implicitní nastavení je vždy bez zvuku. Videostitial může obsahovat pouze video nebo video umístěné na graficky zpracovaném pozadí.

V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

Specifikace pro výrobu reklamního formátu Interstitial/Videostitial naleznete ZDE

Lze využít předpřipravenou šablonu ZDE

Formát videaMP4 s kodekem H.264
Datová velikostvideo soubor max. 3 MB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

iLayer

Reklamní formát i-Layer tvoří dva bannery. Standardnímu formátu, kterým může být například Leaderboard, Square nebo Skyscraper, říkáme "starter". Druhému, který je starterem spouštěn, říkáme "i-Layer". Po zobrazení je i-Layer vycentrovaný na střed obrazovky a scrolluje společně s obsahem serveru. Aby se předešlo nechtěnému zobrazování reklamního sdělení, bude pro znovuotevření i-Layeru do starteru přidáno tlačítko.

Reklamní formáty nouhou být statické (jpg, png), v podobě sekvence po sobě jdoucích snímků (gif) nebo animované či interaktivní (HTML5).
V případě dodatečného načítání dat musí být externí zdroje zabezpečeny protokolem HTTPS.

PRIMÁRNÍ BANNER:

Do primárního (startovacího) banneru bude přidáno tlačítko pro znovuotevření sekundárního banneru. Vzhled a umístění tlačítka bude odesláno k odsouhlasení klientem.

SEKUNDÁRNÍ BANNER:

V případě html banneru musí kreativa obsahovat tlačítko pro zavření a odpočet (10 vteřin) pro automatické zavření reklamního sdělení

Specifikace pro výrobu reklamního formátu iLayer naleznete ZDE

Lze využít předpřipravenou šablonu ZDE

Rozměry primárního (starter) bannerustandardní reklamní formát (300x300, 745x100, 120x600, ...)
Rozměry sekundárního (iLayer) bannerui-Layer se musí vejít do rozměru 800 x 600 px
Formát primárního (starter) banneruhtml, jpg, png, gif
Formát sekundárního (iLayer) banneruhtml, jpg, png, gif
Max. velikost primárního (starter) bannerudo 150 kB
Max. velikost sekundárního (iLayer) bannerudo 150 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

 

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

Pre Roll Video

Umístění formátu Pre-roll je v přehrávači před spuštěním samotného videa. Maximální délka spotu je 30 sekund. ( 10s, 15s, 20s, 30s)

U spotů 10s a delších bude zobrazena volba pro možnost přeskočení reklamy.

Reklama se zobrazuje rovněž v embed kódech – videích vložených na jiných webech prostřednictvím kódu.

Velikost:720x432px, je maximální velikost širokoúhlého zobrazení spotu
Formát:mp4 s kodekem H264 a s audio kodekem aac (mp4a)
Velikost dodaného videa:Jakékoliv video bude převedeno do spotu a umístěno do přehrávače před samotný klip. Doporučená velikost pro širokoúhlé rozlišení a maximální velikost celé plochy je 720x432px a alternativy tohoto poměru. Jiné velikostní formáty mohou být převedeny v poměru, který nebude širokoúhlý.
Hypertextový Odkaz:definován v systému, zadává se cílové url banneru ve tvaru: http://www.abc.cz, odkaz vede do nového okna
Max velikost:do 5MB.
Délka zobrazení:max 30s
Definice zobrazení:všechny kategorie, selektované kategorie

Bottom Stripe

Tento expandující reklamní formát je ukotven ve spodní části obrazovky. Je tvořen hlavním obrázkem 1900x500 px. (stěžejní grafiku doporučujeme umístit k pravému okraji) a boxem s definovatelnou barvou pozadí, který obsahuje logo, titulek (max. 40 znaků pro Desktop, max. 20 znaků pro Mobile), popisek (max. 70 znaků pro Desktop, max. 40 znaků pro Mobile) a tlačítko.

Pro výrobu doporučujeme využít plně editovatelnou šablonu pro Desktop ZDE a pro Mobile ZDE

Rozměry hlavního obrázku1900x500 px.
Formát hlavního obrázkujpg, png
Titulekmax. 40 znaků (Desktop), max. 20 znaků (Mobile)
Popisekmax. 70 znaků (Desktop), max. 40 znaků (Mobile)
Datová velikostdo 300 kB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Pro výrobu doporučujeme využít plně editovatelnou šablonu pro Desktop ZDE a pro Mobile ZDE

Pokud bude výroba reklamnho formátu požadována od IM, potřebujeme od klienta:

  • Logo ve vysokém rozlišení ve formátu png na průhledném pozadí, popřípadě logo v křivkách
  • Hlavní obrázek 1900x500 px (stěžejní grafiku umístit k pravé části) ve formátu jpg, png
  • Titulek max. 40 znaků (Desktop), Titulek max. 20 znaků (Mobile)
  • Popisek max. 70 znaků (Desktop), Popisek max. 40 znaků (Mobile)
  • Barva textu popisku a titulku (RGB)
  • CTA popisek, max. 25 znaků
  • Barva CTA tlačítka (RGB)
  • Barva CTA textu (RGB)
  • Barva pozadí (RGB)

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

Bottom Video-stripe

Tento expandující reklamní formát je ukotven ve spodní části obrazovky. Je tvořen hlavním obrázkem 1900x500 px., který slouží jako pozadí nebo grafický doplněk k videu, samostatným video boxem a boxem s definovatelnou barvou pozadí, který obsahuje logo, titulek (max. 40 znaků pro Desktop, max. 20 znaků pro Mobile), popisek (max. 70 znaků pro Desktop, max. 40 znaků pro Mobile) a tlačítko.

Pro výrobu doporučujeme využít plně editovatelnou šablonu pro Desktop ZDE a pro Mobile ZDE

Rozměry hlavního obrázku1900x500 px.
Formát hlavního obrázkujpg, png
Titulekmax. 40 znaků (Desktop), max. 20 znaků (Mobile)
Popisekmax. 70 znaků (Desktop), max. 40 znaků (Mobile)
Formát videaMP4 s kodekem H.264
Datová velikostgrafika do 300 kB, video soubor max. 3 MB
Zobrazit návod k výrobě

Od srpna 2017 přešla společnost Impression Media s.r.o. na reklamní systém společnosti Adform. Veškeré animované reklamní formáty musí být vyrobeny dle specifikací a požadavků reklamního systému. Pro optimalizaci a snadné nasazení reklamních kampaní doporučujeme výrobu animovaných reklamních formátů pomocí nástroje HTML5 Studio. Pro plnou funkcionalitu je nutné pracovat v prohlížeči Google Chrome a finální bannery dodávat přes „share“ odkaz (tlačítko v pravém horním rohu HTML5 Studia).

K dispozici jsou obsáhlé technické specifikace a online technická podpora (po. - pá. 09 - 17 h.) v anglickém jazyce.

Pro výrobu doporučujeme využít plně editovatelnou šablonu pro Desktop ZDE a pro Mobile ZDE

Pokud bude výroba reklamnho formátu požadována od IM, potřebujeme od klienta:

  • Logo ve vysokém rozlišení ve formátu png na průhledném pozadí, popřípadě logo v křivkách
  • Hlavní obrázek 1900x500 px ve formátu jpg, png (pozadí pod videem)
  • Video, max. 3MB, formát mp4
  • Titulek max. 40 znaků (Desktop), Titulek max. 20 znaků (Mobile)
  • Popisek max. 70 znaků (Desktop), Popisek max. 40 znaků (Mobile)
  • Barva textu popisku a titulku (RGB)
  • CTA popisek, max. 25 znaků
  • Barva CTA tlačítka (RGB)
  • Barva CTA textu (RGB)
  • Barva pozadí (RGB)

Definice prokliku:

<pre class="code-snippet brush: js">&lt;script&gt;

document.write('&lt;script src=&quot;'+ (window.API_URL || 'https://s1.adform.net/banners/scripts/rmb/Adform.DHTML.js?bv='+ Math.random()) +'&quot;&gt;&lt;\/script&gt;');

&lt;/script&gt;</pre>

Více informací o prokliku naleznete ZDE

Branding serveru

Brandingem serveru je v kontextu internetové reklamy myšlena velkoplošná prezentace inzerenta a imageové propojení jeho produktů či služeb s obsahem daného webu.
Jedná se o nepřehlédnutelný reklamní formát, skládající se zpravidla z rozměrnější varianty formátu Leaderboard a statického vizuálu po stranách serveru. Jelikož se technické specifikace grafických podkladů pro jednotlivé weby liší, připavili jsme 1:1 šablony ke stažení, které výrobu podstatně ulehčí. Pokud máte zájem o využití brandingu na jiném webu, neváhejte nás kontaktovat.

 

Autoweb.cz
Autoroad.cz
Babyweb.cz
Bezrealitky.cz
Business.center.cz
CSFD.cz
Eurofotbal.cz
Eurozpravy.cz
Femina.cz
Firstclass.cz
Globe24.cz
Hybrid.cz
In-pocasi.cz
Instinkt.tyden.cz
iREPORT.cz
Living.cz
Magazinzahrada.cz
Maminkam.cz
Mediar.cz
Meteocentrum.cz
Moneymag.cz
Opojisteni.cz
PCtuning.tyden.cz
Prochlapa.cz
Rodina.cz
Tyden.cz
Zkouknito.cz

Technical specifications in English