Zvyšte své příjmy z reklamy
Maximalizujte své zisky pomocí reklamy. Připojte se k Impression Media – partnerovi, kterému vydavatelé důvěřují už 21 let.
Jsme součástí Skupiny Prima.
Uživatelé generují v průměru 289 mil. zobrazení v jednom měsíci
Klasické standardní i nestandardní formáty
Portfolio webů s různými segmenty a inzertními možnostmi – bannerová inzerce, PR a SEO články, videa
Přístup do online reportu ke každodennímu sledování výnosu webu













Portfolio webů
Zprostředkováváme reklamní prostor desítkám předních českých webů – od velkých zpravodajských portálů až po úzce zaměřené magazíny. Kompletní seznam webů najdete zde. Díky tomuto portfoliu webů dokážeme každý měsíc oslovit přes 6.7 mil. uživatelů, kteří na desktopových a mobilních zařízeních vygenerují průměrně 289 mil. zobrazení.
Vyberte si ze široké škály formátů
Na výběr je pestrá škála bannerových pozic i video formátů například mobilní branding, interscroller, outstream video a další interaktivní bannery. Máte specifické požadavky nebo zajímavý kreativní nápad? S Impression Media nejsou limity - připravíme originální návrh bannerů přesně na míru vašemu webu a zároveň zajistíme jejich efektivní monetizaci.
Seznam formátů
Automatizované nákupní systémy, které efektivně zacílí na uživatele vašeho webu.
Díky propojení s obchodním zastoupením Media Club vám zajistíme patřičné finanční prostředky od přímých klientů, mediálních agentur a z programatických kampaní.
Detailně měříme výkon a pomůžeme vám dosáhnout maximální návratnosti investic.
Vaše webové stránky zanalyzujeme a navrhneme pro váš web nejvhodnější reklamní formáty.
NABÍZENÉ ZDROJE REKLAMY
O nás
Impression Media byla založena v roce 2004 s cílem nabídnout reklamním zadavatelům inzertní potenciál mnoha českých serverů pod hlavičkou jediného subjektu. Tohoto se stále držíme a obchodně zastupujeme přes 150 internetových serverů, kterým poskytujeme komplexní služby v oblasti internetové reklamy. Dlouhodobě patříme mezi nejsilnější mediazastupitelství na českém internetovém trhu. Maximalizujte své zisky pomocí reklamy. Připojte se k Impression Media – partnerovi, kterému klienti dlouhodobě důvěřují.

Napsali o nás
Na dlouhodobém partnerství s Impression Media,s.r.o. oceňujeme zejména vstřícnost, aktivní komunikaci a respekt. Spolupráce je vždy profesionální a flexibilní, což nám umožňuje efektivně reagovat na změny na trhu. Výsledkem je úspěšný obchodní model, díky němuž se nám společně daří dosahovat vytyčených cílů a maximalizovat hodnotu našich projektů - webu Meteocentrum.cz se spolehlivými informacemi o počasí a obsahového portálu zahrada-centrum.cz.
Bohuslav Zeman, jednatel
K silnému partnerství s Impression Media,s.r.o. vedla především proaktivní komunikace, vstřícnost a vzájemný respekt. Spolupráci jsme začínali s centrálním portálem Drbna.cz a regionálními weby Budějcká, Liberecká, Brněnská, Olomoucká, Jihlavská a Hradecká Drbna. Nyní IM zastupuje i naše další weby, kterými jsou Plzeňská, Pražská, Karlovarská a Ostravská Drbna a specializovaný web Trade-off. Výsledkem je efektivní obchodní model a kvalitní dlouhodobá spolupráce respektující nastavené podmínky, které vyhovují oběma stranám.
Matěj Matoušek, jednatel
Na spolupráci s Impression Media,s.r.o. si ceníme hlavně rychlosti, aktivního vyhodnocování a toho, že vždy najdeme společnou řeč. Díky jejich podpoře se nám podařilo efektivněji monetizovat náš online prostor, posílit obchodní stránku projektů a věnovat tak víc energie tvorbě obsahu a dalšímu rozvoji. Co je pro nás vůbec nejdůležitější: co slíbí, to platí.
Ing. Karel Vetchý, jednatel
Nejčastější otázky
Monetizace webu je proces, při kterém majitelé webových stránek generují příjmy ze svých online projektů. Existuje několik způsobů, jak toho dosáhnout, a výběr vhodné metody závisí na typu a struktuře vašeho webu.
Výběr vhodných formátů pro váš web je klíčovým faktorem k zajištění rychlého načítání stránek, efektivní monetizaci, a zároveň nerušeného zážitku z pohledu návštěvníka. Každý web je specifický a jinak strukturovaný. V Impression Media pro vás najdeme to nejlepší řešení.
Bannerová reklama je tradiční formát, který zobrazuje vizuální reklamu na webových stránkách, zatímco nativní reklama se snaží zapadnout do obsahu webu a přirozeně se propojuje s jeho tématem.
Výše příjmů z reklam závisí na několika faktorech – struktuře webu, typu a počtu použitých reklamních formátů, počtu zobrazení (impresí) a ceně za tisíc zobrazení (CPM).
Pro zvýšení počtu impresí a CPM je zásadní zajištění vyšší návštěvnosti webu, optimalizace reklamních formátů a jejich strategické umístění, stejně jako efektivní cílení na správné publikum. K tomu je třeba pravidelně sledovat výkon kampaní a testovat různé formáty včetně jejich pozic. V Impression Media se o to postaráme za vás.
Pokud se vám na webu zobrazí reklama, která neodpovídá vašim preferencím či hodnotám, stačí nám jednoduše zaslat URL cílové stránky (kam banner směřuje). Reklamu obratem prověříme a zablokujeme. Záleží nám na tom, aby reklama na vašem webu působila profesionálně a byla v souladu s vaším obsahem.